Väntan

Hej hej:)
Explorius mejlade mig för någon dag sen om att jag måste skriva under något mer papper eftersom CETUSA (min amerikanska organisation) ändrat lite i sena regler (?), vilket känns lite jobbigt; nu måste jag ju skanna in massa nya papper...:/

Annars händer det inte så mycket angående utbytesåret. Ansökan är klar (förutom en spruta som ska tas i typ maj) och det är inget Get Ready-möte på ett tag, så nu finns det inget annat att göra än att vänta. Är ju ganska långt kvar tills det är dags, men jag vill åka nu!! Har sjukt dåligt tålamod, haha...
 
Ska försöka hålla igång bloggen ändå, för det finns ju lite andra förberedelser man kan göra, men vi får se hur det går. 
 
 
 
//Lollo


Kommentarer
Ebba

Hejhej! Du skrev på min blogg angående länkbyte - har länkat dig nu :)

2012-12-02 @ 19:11:23
URL: http://flightoffancy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback