Ansökningshandlingar

Fick mina ansökningshandlingar idag!:D
 
Är hur mycket papper som helst som ska fyllas i, så sitter här med en stor bunt och vet inte riktigt vart jag ska börja...Läkarbesök, rekommendationer, brev, bilder, betyg som ska översättas.... Och allt ska vara klart inom 30 dagar! Panik typ!:O
 
Nu känns det verkligen som att allt börjar bli så seriöst; alla uppgifter som ska fyllas i och första fakturan ska betalas... Är jag redo för det här? Jag hoppas det iallafall, för samtidigt som jag är nervös är jag så sjukt taggad! Vill bara sätta igång, nu, direkt! Och det kan jag väl, på sätt och vis, med den här högen... Man kan väl säga att jag har en del jobb framför mig;)

 
//Lollo
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback