So far so good...

 
Eller inte. Jo, men det är svårt! Håller fortfarande på med att fylla i alla ansökningshandlingar, och jag blir snart galen. Är så himla mycket saker som ska fixas; svara på frågor, få underskrifter, ta bilder och så vidare...

Jag ska t.ex. skriva ett brev till värdfamiljen om mig själv, mina bakrund, mina intressen, varför jag vill åka, vad jag kan tillföra till familjen m.m., och allt ska få plats på en sida! Är typ omöjligt om jag vill få det personligt, haha... Och vissa frågor är svåra,  jag menar; "ge ett exempel på att du bryr dig om andras känslor"  och "om du kunde påverka samhället till det bättre, hur skulle du göra?" . Liksom what?:O Men jag kämpar på! Ska till läkaren snart, och har redan skickat papper till min lärare och börjat översätta betygen:)
 
Kommer nog skriva lite mer om alla delarna senare, när jag är klar med allt det här och skickat in handlingarna (fattar fortfarande inte allt själv, lol), men några av mina kompisar har tjatat på att jag borde uppdatera lite, så nu gör jag det!:)
Nu måste jag fortsätta, har ju inte jättemånga dagara på mig!;)
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback