Avresebrev!

Nu har jag äntligen fått hem mitt avresebrev från Explorius! Tydligen hade antingen de eller posten tappat bort det så fick sända efter ett nytt, men bättre sent än aldrig.
 
I brevet så står det en massa om vad man ska tänka på när det gäller packning, vilka papper som är viktiga, hur soft landing camp fungerar osv. Jättespännande verkligen, börjar bli rätt så taggad igen efter min dipp för ett par dagar sen. 
 
 
Fick också med en liten pin att ha på flygplatsen så man kan känna igen andra Exploriusare. Eller ja, liten och liten. Den var VÄLDIGT mycket större än jag trodde den skulle vara haha... 

 
 
12 (snart 11) dagar kvar!!!!!
 

//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback