Det här med packning...

Idag har jag fortsatt jobba på min packning, och helt ärligt börjar det kännas ganska bra. Nu kan det väl i och för sig bero på att jag varken provpackat eller vägt sakerna än, men ändå. Har valt ut kläder, fixat med alla presenter och rensat bort en hel del grejer så nu tycker (och hoppas) jag det borde funka.. Vi får väl se.
 
Har i alla fall ganska bra koll på allt jag planerat att ta med mig. Pappa kom nämligen med den braiga idén att rensa bänken i verkstaden och använda det som ett "USA-bord" där jag lägger allt jag tänkt ta med. Har till och med delat in det i olika delar med tejp, där varje ruta matchar en underrubrik i min packlista. Funkar jättebra så det kan ju vara ett tips! 
 
Nu ska jag gå och göra mig i ordning för kräftskiva med släkten och lite fler avsked. Nedräkningen fortsätter: 4 dagar kvar!
 
 Vet inte om ni ser men sitter alltså lappar vid varje nu ruta som markera vad som ska vara där. Nämast är "Diverse"!

 Kläderna fick inte plats så där fick det bli en egen hylla haha...

Förresten lägga ut min packlista här på bloggen lite senare, men vill vänta tills jag är helt klar ifall jag skulle behöva ta bort lite fler grejer...

 //Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback