En liten vecka...

Nu är det alltså en vecka kvar tills jag åker. Fattar ni det? En liten liten vecka och sen är jag på väg till New York! Slutspurten är verkligen igång och både igår och idag har det varit full upp. Köpt de sista presenterna till värdfamiljen, kollat igenom all viktiga papper man ska ha på flygplatsen, aktiverat bankkort, osv. Har även börjat packa på allvar och helt ärligt har jag ingen aning om hur allt ska få plats...  Kommer definitivt få rensa bort en hel del senare.
 
Igår fick jag även ett mail från värdmamman om mitt schema. Eller ja, det handlade väl om en hel del andra grejer med (bl.a. så vill min värdsyster gärna ha min Instagram!) men hon berättade även om mitt schema och vilka classes det finns att välja mellan. Vet inte om jag skrivit det tidigare, men jag kommer alltså ha sju olika ämnen under dagen. Av dem måste jag ha med engelska, världshistoria, någon typ av matte och ett naturvetenskapligt ämne. De resterande tre är lite friare så där får jag välja vad jag vill. Hon skickade en lista på lite sådana typer av classes:


Som ni ser gäller vissa för hela året och vissa ednast en termin. Har verkligen ingen aning om vad jag ska välja (fattar knappt vad hälften är ens!) men just nu lutar det väl åt någon slags webdesign, government och cross-country. Kommer dock inte kunna välja föränn första skoldagen ändå så får fundera lite helt enkelt!
 
Nu sa jag återgå till min packning!
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback