It's not goodbye it's see you later♥

Nu har jag sagt hejdå till mina underbara tjejer. Vi avslutade med ett tvättäkta pyjamasparty som innhöll både kakdeg, tjejsnack och målade naglar, och det är tillfällen som dessa jag verkligen inser hur lyckligt lottad jag är som har så fina vänner. På endast ett år har vi kommit så sjukt nära varandra och att jag inte kommer träffa dem igen på 10 månader är helt ofattbart; kommer sakna dem så mycket. Som tur är är det ju nte hejdå på riktigt, det vet jag. De kommer finnas kvar när jag kommer hem igen. 

Men tills dess: TACK för att ni är så underbara och står ut med min fangirlighet och ger mig fina presenter och är bäst helt enkelt. Älskar er!<3
 


//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback