Lite shopping...

Så jag var och handlade lite träningskläder efter kvällsmaten idag (vi åt på Chillis) och kom på att jag nog inte har visat er bilder på det jag köpte i New York och det, så här kommer lite shoppingdetaljer haha! Är dock inte allt jag köpt sen jag kom hit men har ju visat en del innan i alla fall! 

3 tröjor jag köpte i NY! De två första på American Eagle och den sista på nån random turistshop.

 Det jag köpte idag på Acadamy. Kommer kännas jätteovanligt att springa i sådana shorts när jag är van vid orienteringstights, men är så sjuuukt varmt så tror det blir bra ändå.

 Har nog inte visat det här heller, men det är i alla fall lite presenter jag fick från värdfamiljen när jag kom! Så himla gulligt av dem<3

Sen har jag ju köpt lite andra grejer på Walmart, köpcentret, Acadamy osv, men som sagt finns det redan bilder på det;)

//Lollo
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback