1:a Advent

Kan ni fatta att det redan är December? Tiden går så himla fort. I söndags hade jag i alla fall en jättebra början på december med min värdfamilj. Började med lite julpyntning och öppnade av julkalender (chokladkalender från IKEA + en kalender som min famor har gjort som jag alltid brukade ha när jag var yngre som min familj skickade hit!!!!<333). Vi hade till och med en adventljustake - var ju tvungen at inför lite svenska traditioner haha.
 
På eftermiddagen åkte vi sedan ner downtown tillsammans med Kates kompis Emma för att åka skridskor. Var väldigt olikt hemma eftersom 1. Det var mycket mindre 2. Alla åkte bara i en ring åt samma håll och 3. Ingen hade hjälm. Var ändå väldigt kul! Kände mig plötsligt väldigt duktig på det också haha, för till skillnad från oss åker dem ju inte i skolan eller nåt.
 
Efteråt gick vi och kollade runt lite i stan, åt mat på en italensk restaurang och köpte cupcakes i en jättesöt liten godis/cupcake affär. En bra första advent helt enkelt!
 
Kolla vad fint min värmamma gjorde det!

Blev helt tårögd när jag fick denna! Är svenskt godis i paketen!

Precis innan vi skulle åke märkte vi detta hos våra grannar. Var massa folk som åkte omkring genom hela OKC och delade ut paket till sjuka barn, hur fint?

Isbanan eller vad det nu heter

Happy lol

Yeah that's me

Inside the Devon tower - hösta byggnaden i OKC

En stor byggnad kräver stora dekorationer

Pretty

Lite fler julgranskulor

Jag och världens bästa värdmamma

<3

Yummy

Allt var så himla sockersött där<3

Köpte en chocolate chip cookie dough cupcake haha

//Lollo




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback