Thunder up

Hej på er!
 
I söndags fick jag äntligen gå på en OKC Thunder basketmatch vilket var väldigt kul. Alla här tar basket väldigt seriöst eftersom de inte har några proffslag i varken football eller baseball (seriöst alla älskar verkligen thunder och har t-shirts och grejer) så stämingen var jättbra inne i arenan och är definitivt en upplevelse jag kommer minnas. 
 
Min värdmamma får biljetter till matcherna från sitt jobb så jag åkte dit med henne. Vi fick äta gratis buffe uppe i ett sånt där bås och sen var det dags för matchen! Fick se alla spelarna jag hört så mycket om under min tid här på riktigt vilket ju var awesome och som tur var vann vi även matchen så är mycker nöjd! Himla glad att jag fick gå!
 
Var mycket folk där!

 När det andra laget sköt straffar så viftade/klappade folk med sådana där kula grejer för att störa haha
 
 Maskoten kom upp till oss och bestämde sig för att klättra lite lol
 
 Värdmamma och jag
 
Fick en fin ansiktsmålning med haha
 
 :)
 
 Utanför arenan! Tycker dock bättre om träden på storgatan i Tranås;)


//Lollo


Kommentarer
pappa

Låter fantastiskt kul.
Vill också titta på basket.
Du vet om att det finns ett hockeylag hos er?

Svar: Och hur bra är dem?
Lovisa

2013-12-10 @ 18:26:27
anonym

Hej!

Gillar verkligen din blogg!

Jag undrar om det finns lussebullar i USA.
Om du har bakat några där och hur blev dom i så fall.

Svar: Skrev precis ett inlägg om det! Och tack för kommentaren!
Lovisa

2013-12-10 @ 18:28:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback