Winter

Hela denna veckan har de varnat förett snöoväder som ska dra in över Oklahoma och idag kom det äntligen fram. Efter lunch började det snöa massa (vilket är lite konstigt då det var 20 grader varmt i tisdags? welcome to Oklahoma) och folk började bli hemskickade från skolan. Jag stannade kvar hela dagen men när vi kom hem fick vi i alla fall reda på att skolan är inställd imorgon! Så himla glad - min första snowday. Ska bli skönt att sova<3

"Massa snö" haha. Är lite löjligt egentligen men eftersom de varken har vinterdäck eller bra system för att sanda/salta så fattar att de ställer in så alla tonåringar slipper åka bil till skolan.
 
Vårt hus med lite fina dekorationer!
 
Btw så är alla rädda för att bli insöade så de lagrar upp (säger man ens så?) med massa mat. det här är hyllan med ägg i affären haha.
 
Nu på kvällen har vi myst inomhus med tända ljus, värme och den nya live-verisionen av Sound of Music. Jag tyckte den var bra men kan ju bero på att jag aldrig sett orginalet haha.
 
Nu är det btw färdigbloggat för idag tror jag - men nu har ni ju lite att läsa så länge iaf lol!
 

//Lollo
 
 


Kommentarer
Mamma

Här är det också vinter... fast lite mera snö och blåst.

2013-12-06 @ 06:48:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback