...

Hej på er:)
 
Snackade om USA med min engelska-lärare igår, och hon gav mig lite papper om hur livet är där + lite annorlunda fakta om Sverige man kan berätta. De flesta handlade om skatt, ersättning och sånt, men fanns några roliga med, typ att IKEA är en "billig" affär här och inte en trendig, och att vi klär ut oss till ett helgon som slet ut sin egna ögon på vintern (Lucia). Haha...
 
Annars händer det inte så mycket på USA-fronten (därav den dålig bloggningen, sorry!), vilket är väldigt segt. Blev typ glad när pappa påminde mig om en delbetalning som ska göras i Februari, bara för att det har med Explorius att göra xD
 
Nej nu ska jag fortsätta plugga lite tror jag. Eller läsa utbytesbloggar. Vi får se hur det blir;)
 
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback