4 juli

Happy 4th of July allihopa!
 
Idag är det alltså USA:s nationaldag vilket betyder att de nog festar loss som bara den där borta i amerikat. Kan väl inte säga att jag firat speciellt mycket själv förutom att kanske tagga lite extra tills avresan, men har för mig att det är både Katie och Billy's favorithögtid så hoppas att de skickar mycket bilder sen.
 
Ärligt talat vet jag inte riktigt vad de brukar göra på nationaldagen. Allt jag minns från min vistelse där för två år sen är att det var mycket fyverkerier och flaggor, plus att butikerna stängde tidigt och förstörde mina shoppingdrömmar. (Tog dock igen det sen...)
 
Oavsett vad ni nu gjort hoppas jag i all fall att ni haft en bra dag! :) 
 
 
 
4 Juli 2011, i Palm Springs, Arizona
 
//Lollo
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback