Amerikansk flagga

Anonym:
Blogga mera! :D har tänkt länge på att åka nästa år & vill veta hur du förbereder dig osv! :)
 
Fick kommentaren ovan för ett par dagar sen, och först av allt vill jag säga ÅK! Nu har jag i och för sig inte kommit iväg själv än men tror inte man kommer ångra sig så åk åk åk och lycka till med ditt år! :D

När det gäller bloggningen så gör mitt bästa. Personligen tycker jag det känns som om jag bloggar för mycket eftersom jag inte ens är i USA än men ska verkligen försöka uppdatera så mycket det bara går ändå; både nu och under året. Tror det komer vara väldigt roligt att kolla tillbaka på när man kommit hem, och även intressant för folk här hemma och andra utbytisar :)

 
Om jag nu ska göra någon riktig uppdatering i detta inlägget med: Jag har fått hem min amerikanska flagga! (bild ovan). Tänkte det kunde vara kul att ta med till USA och låta folk skriva under innan jag åker hem, precis som jag gör med min svenska!

//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback