Avresedatum!!!!

Hej! :D

Efter en vecka av konstant uppdatering av mailen har jag äntligen fått mitt avresedatum!! 
 
Jag kommer åka från Landvetter klockan 11.15 den 13 Augusti.
 
Planet går till London där jag kommer möta upp med massa andra Exploriusare från hela Norden (bl.a. Hannah som jag ju träffat förut!!!:D), för att sedan åka vidare till New York och Soft Landing Camp. 
 
Efter 2 dagars sightseeing och shopping i staden som aldrig sover kommer jag till slut sätta mig på flyget mot Oklahoma, dit jag kommer komma fram den 16 Augusti. Sen börjar skolan den 19.
 
Har ju haft den 13 som preliminärt avresedatum ett tag, men känns så obeskrivligt skönt att veta säkert vilken dag och tid man ska åka och när man kommer fram och så. Har så himla dåligt tålamod, så även fast jag kanske är en av de som fått reda på värdfamilj och sånt tidigt känns det som jag väntat en evighet på all information. 
 
Flygbiljetterna skickas först några dagar innan man åker, så ännu mer exakt blir det väl då.
 
 
Random bild från en kort sommarpromenad...
 
Är det någon mer som ska åka samma dag får ni gärna kommentera! :)
 
// Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback