Framsteg

Ni som har följt min blogg ett tag vet att jag för ett par månader sen hade en liten mini-serie här där jag visade upp min 75 punkter långa "before I die-lista". (Om inte så hittar ni den här: del 1del 2del 3). Då hade jag bara hunnit uppfylla ett par grejer, men nu under sommaren har jag hunnit med några till så tänkte jag skulle göra lite uppföljning! Here we go:
 
Punkt 3 - se alla Harry Potter filmerna på rad
Gjorde detta precis i början av sommaren tillsammans med min Potter-nörd till lillebror, och antar att det kan sammanfattas i två ord: tröttsamt och AWESOME! Tror vi satt 18-19 timmar i sträck?
 
 
Punkt 13 - Vara ute och sjunga och dansa i regnet
Poängen med den här var väl att stå ute i regnet, utan jacka eller paraply, och bara njuta av ögonblicket. Jätteskönt faktisk, även om det var lite...hmm blött.
 
 
Punkt 27 - Åka till Harry Potter World
Att åka till platsen där de spelade in HP har varit en dröm jag haft sedan de öppnade stället, och helt ärligt är det nog en av coolaste sakerna jag varit med om. ÅK DIT!

 
Punkt 28 - Besöka Abbey Road och göra en "Beatles-kopia"
Passade även på att pricka av denna när vi var i London i juni. Var sjukt mycket trafik dock, så själva bilden blev väl sådär...

 

Punkt 37 - Hoppa i vattnet med kläderna på
Att spontant hoppa i vattnet fullt påklädd och utan ombyte med sig är kanske inte jättesmart, men väldigt kul!

 
Punkt 46 - Klara av tjejklassikern
Lidingö tjejlopp, tjejvasan, tjejvättern och till sist vansbro tjejsim. Check!



Punkt 52 - Ta ett midnattsdopp
Finns inget härligare, seriöst. Exakt klockan 00.00 med!

 
Punkt 57 - Bjuda in någon till mitt kontor, och när de kommer vända sig om i stolen och säga ”I’ve been expecting you”
Gjorde detta när jag jobbade åt mamma, haha. Kände mig jättegrym lol.
 

Ja, det var det. Nu har jag bara typ 60 st. kvar haha!


//Lollo 


Kommentarer
Anna Karlsson

Awesome Lovisa :D
Haha, älskar att jag ser typ drogad ut på midnatts-dopps-bilden >.<
Kram <3

Svar: <3
Lovisa

2013-07-31 @ 13:22:36
URL: http://clintonajs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback