ICA Banken

Hej på er!

Nu har jag äntligen fått hem mitt ICA banken-kort, vilket betyder att det är ännu en sak jag kan checka av på listan över saker jag måste göra innan USA.

Tanken är att jag ska ta med mig två kort när jag åker iväg, dels mitt vanliga Swedbank-kort (VISA) och så ICA-banken. Eftersom jag inte fyllt 18 än är det sistnämnde bara ett Maestro och går alltså inte att betala med överallt, men tyckte ändå det var värt att skaffa ett då man kan ta ut pengar med det gratis över hela världen. Får helt enkelt ta ut en summa varje månad och sen betala kontant. Tror det går lika bra det - om det nu skulle vara så att man måste betala med kort någonstans har jag ju alltid det andra i reserv. Så det ordnar sig nog! :)
 


//Lollo
 


Kommentarer
JESSICA

Åh, tack så jättemycket, himla roligt att du tyckte om den! :)

2013-07-18 @ 10:46:40
URL: http://Jessicainthestates.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback