Paw Print

Hej hej!
 
Igår fick jag ett mail från min värdmamma med det första nyhetsbrevet från skolan! Handlade om allt från schemat och vilka klubbar som har möten till olika aktiviteter som skolan ordnar. Helgen efter att skolan börjat ska de tydligen ha något som kallas "The SUN annual beach weekend" som båda mina värdsyskon (och antagligen jag med) ska gå på. Är typ en dans slash beachvolleyboll-turnering och verkar jättekul! :)

Hon skickade även med en lunchmeny för första skolveckan. Det finns lite olika typer av mat att välja mellan (typ pizza, tacos, sandwich, kycklig osv) och varje dag är det en viss rätt inom det området. (Typ Hawaii pizza, three cheese sandwich, burrito osv). Helt ärligt verkar det lite sådär men vi får väl se hur det blir. Hon sade att de skulle ladda ett speciellt mat-kort med pengar till mig som man använder när man ska äta, men om  jag vill kan ta med mig mat hemifrån också! :)
 

 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback