Tid, stress och ångest...

Ja, rubriken motsvarar väl ungefär vad jag känner just nu.
 
Med endast 33 dagar kvar i Sverige och ca tusen grejer kvar att göra börjar jag få lite smått panik. Jag har inte fixat klart allt till ambassaden, har inte köpt allt som måste köpas, har inte fixat klart praktiska saker så som bankkort och vaccinationskort, har inte börjat fundera på packningen, har inte, har inte, har inte...

Kontrollfreak som jag är skriver jag lista efter lista på saker som måste göras, köpas, fixas, frågas osv, och ändå känns det som om ingenting blir gjort. Jag hinner liksom inte med det nu när jag jobbar hela dagarna samtidigt som jag vill kunna träna, umgås med familj och vänner och faktisk andas på kvällarna. Det går bara inte.
 
Just nu är jag därför väldigt glad över att jag, till skillnad från vissa andra, inte åker förrän en bit in i augusti. Känns skönt att veta att jag kommer ha i alla fall två helt lediga veckor innan jag åker då jag kan fokusera lite mer på USA och saker som rör det.

Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt här med, trots att jag är så himla upptagen ;)
 
 
 
 Lyckades i alla fall få iväg det här idag, så hoppas mitt kort kommer snart!

//Lollo
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback