Bildbomb: London

Hej på er!

Säger samma sak här som jag sa till mina vänner: Nu är jag hemma från London igen - 2 klänningar, 2 strukna saker på min before I die lista, ett skärsår, en burk bönor, 2 böcker och en förkylning rikare!
 
Har haft en jätterolig resa i alla fall! Eftersom jag varit i London tidigare besökte vi kanske inte de allra mest klassiska turistställena, men vi hade fullt upp ändå. Har bland annat kollat in Kings Cross station och Platfrom 9 3/4 (Vilket för övrigt inte alls ser ut som i filmen), åkt London Eye, gått på Blackfriars Bridge (Ni Cassie Clare-fans fattar♥), vandrat i Beatles fotspår på Abbey Road, upplevt en Pride-festival på Oxford Street och ätit ett par för många kakor. ;)
 
Men viktigast av allt: Harry Potter Studio Tour! Måste vara en av de mäktigaste sakerna jag varit med om, så sjukt coolt att få se alla sakerna i verkligeheten. Allt från kläder och rekvestita till modeller och faktiska inspelningsplatser fanns med på schemat, för att inte tala om Harry Potter-shoppen! Tror aldrig jag sett min lillebror så intresserad av kläder; han köpte typ hela Gryffindor-kittet haha!:D Själv nöjde jag mig med ett Deathly Hallows-halsband och Bertie Botts bönor. Och ja - många av dem är sjukt äckliga!:O
 
Vi tog över 500 bilder under resan och här är ett par av dem! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och NU kan jag plötsligt säga att nästa gång jag ska flyga är det på väg till USA! :D

//Lollo
 


Kommentarer
Tilda - Spanien 13/14

Åh! Jag vill så gärna till Harry Potter Studio Tour med!! :)

Svar: Ja, har du chansen tycker jag definitivt du borde åka dit! Jättehäftigt verkligen!:D
Lovisa

2013-07-01 @ 17:26:12
URL: http://miserableandmagical.blogg.se
Ronja

Hej! är du intresserad av att göra ett länkbyte? :)

Svar: Absolut, lägger till dig direkt!:D
Lovisa

2013-07-01 @ 19:15:30
URL: http://ronjaistaterna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback