Känslosamt

Sa nyss två av mina första hejdån.

Sara åker till Iran imorgon och Nathalie drar till Grekland på fredag - och sen är de borta hela sommaren. Vilket innebär att jag inte kommer se dem igen föränn jag kommer hem från USA. Om ett år. Går inte att beskriva hur sjukt det känns, kommer sakna dem!♥
 
Iaf. så hann vi träffas en stund på eftermiddagen idag för en fika och lite prat, mysigt!:)

Med Natta<3
 
Med Sara<3
 
Fick även en liten present av dem (Sötisar!) som jag såklart kommer ha med mig till USA! Kommer stå på nattduksbordet alla gånger!♥

 
Kan också meddela att jag nu är klar med alla kompletteringar till ansökan, i och med att de sista betygen är inskickade. Bara visumet kvar alltså!:)
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback