Paket

Hej allihopa!

Just nu sitter jag på mitt hotell i Stockholm och väntar på att åka till avresemötet. Har haft en jätterolig helg hittills, och utbytesträffen igår var jättebra, men tänker nog skriva om allt det lite senare.
 
Nu har jag nämligen en annan spännande grej att berätta:Jag har fått ett paket från värdfamiljen!!! :D
 
Japp, ni läste rätt. Fyllde ju år i onsdags, och i fredags när jag skulle hämta posten hittade jag ett paket från USA i brevlådan! Fatta vilken chock haha! Har ju vetat att mamma mejlat med värdfamilen om något "hemligt", men hade ingen aning om var det var, så blev definitivt en glad övérraskning!:D
 
I så var det massa med Oklahoma-saker: pilspetsar, en "rose-stone", nyckelring, berlock, choklad, t-shirt, drömfångare, chilli, tvål, kort med fakta om Oklahoma, en "grattis-kort" m.m...
 
Är verkligen jätteglad och så himla tacksam, och typ världens bästa värdfamilj!!!:)
 

 



//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback