100 dagar

Hej på er!
 
Idag är det 100 dagar sedan jag lämnde Sverige och det får mig verkligen att inse hur fort tiden går. Det känns som nyss jag stod där på Landvetter och sa hejdå till min älskade familj, men nej. Det var 100 dagar sedan jag senast såg dem. Whaaat? Helt sjuk egentligen..
 
Samtidigt känns det som jag redan varit här i en evighet. Har vant mig vid livet i USA och även om jag fortfarande har hemlängtan ibland så känns det så normalt att gå på high school, handla på Target och äta jordnötsmör i typ allt. Vilket när jag tänker på det också är helt sjukt.
 
På de här hundra dagarna har jag fått uppleva så himla mycket och jag hoppas att den resterande tiden kommer bjuda på ännu mer. Jag ska i alla fall se till att njuta av den till 100%.
 
 
 
 //Lollo


Kommentarer
Mamma

Hoppas du kunde koncentrera dig lite bättre på psykologin sen när vi slutade chatta, haha! Allvarligt, 100 dagar går fort, du har redan varit där mer än en trejdedel av tiden. Kram

2013-11-22 @ 17:20:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback