Ett styck utbytesstudent pratar med sig själv

 
 
 
 
//Lollo


Kommentarer
Elin ♥

Hej Lollo!
Drt måste vara lite skillnad på att göra egna videos och att kolla på andra va? ;) typ youtubers osv. .
Jag undrar lite om thanksgiving, har aldrig fattat vad man gör på de olika dagarna, varför det finns och om det är något som alla amerikaner gör? :)
Hade gött igelkött!

Svar: Ja haha, kände mig en aning mobbad.
Lovisa

2013-11-07 @ 07:18:26
Miranda

Hejhej!
Älskar videobloggen tycker du ska fortsätta med det! Men kan du inte berätta om thanksgiving (har aldrig förstått den högtiden).
Saknar dig<3
Ps vad var det för nagellack??

2013-11-07 @ 20:56:11
Miranda

Hejhej!
Älskade videobloggen och tycker du borde fortsätta med det! Men kan du inte berätta lite om thanksgiving (har aldrig förstått den högtiden).
Saknar dig<3
Ps vad var det för nagellack du hade??

Svar: Vet inte vilket märke det var haha (lånade av kate och hon har ju typ 20 000 olika lila) men bra var det. Och lila.
Lovisa

2013-11-07 @ 21:00:01
Julia Wollsen

Älskar din blogg! En rolig sak bara, min reaktion när du sa"jag vet inte riktigt vad jag ska säga, det händer inte så mycket" var typ "nänä du bor bara i Usa. hos en familj du aldrig träffat förut i ditt liv och går på higt school! Haha ;) Ska själv åka till usa i höst och ha en blogg om det, din blogg är definitivt en inspiration!

2014-02-10 @ 18:18:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback