Grattis världens bästa pappa!

Vill börja med att säga att nej jag glömde inte att det var fars dag idag, jag har bara inte haft internet på hela dagen vilket gjorde det liiite svårt att uppdatera om man säger så. Hade heller inte tid att skriva nåt tidsintällt i lördags så får väl bli lite sent helt enkelt (även om det faktiskt fortfarande är söndag här borta i staterna). I alla fall:

Grattis på fars dag världens bästa pappa! Känns så himla hemskt och konstigt att jag inte kunde vara hemma och fira detta med dig, men hoppas du hade en bra dag ändå. Saknar dig mycket mer än vad jag tror du förstår.
 
Love you♥
 
 
//Lollo
 


Kommentarer
Mamma

Å vilken fin bild på er! Kram

2013-11-11 @ 16:38:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback