Multi-Madness

Hej på er!
 
Tänkte jag skulle ta och berätta lite om helgens camp out. Har typ inga bilder då min mobil dog rätt så snabbt redan på vägen dit med snodde en från Elvis aka Katie så blir inte ett urtråkigt inlägg i alla fall. Vet att massa föräldrar tog bilder också och ska skicka det men helt ärligt vem orkar vänta?
 
I alla fall så var det årets sista camp out som kallas för "Multi-Madness". Det vaar över 300 deltagare och min värdmamma var ansvarig för hela eventet. Planering, genomförandet - allt. Visserligen hade hon hjälp från sin kompis med men hon gick och födde barn ett par dagar innan så hon var inte där. Man kan väl säga att min vmamma har varit lite stressad haha, men det gick värdigt bra faktiskt!
 
Kom dit på fredagkvällen efter skolan och sen var det bara jobb jobb jobb fram till söndag eftermiddag. Måste säga att jag hade ett litet "Vad i hela friden håller jag på med"-moment kl. 1.30 på morgonen mellan fredag och lördag då jag satt och byggde raketer av kartong, men annars har det bara varit kul. Tröttsamt - absolut - men kul. Fick hjälpa till med allt från att servera mat, städa, plocka i ordning, och räkna ekollon (fråga inte) till att leda en grupp girl scouts genom olika förmiddagsaktiviteter respektive hålla i en egen station med ansiktsmålning på eftermiddagen (blev många hjärtan med vingar för er som känner mig irl lol). Vi hade även ett dance party vilket var ganska kul.
 
Efter två nätter i tält och fullspäckade dagar måste jag dock erkänna att jag var rätt så trött så igår försökte jag somna tidigt vilket var VÄLDIGT skönt. Ligger så efter när det gäller sömn.
 
Sundae, Elvis & Meatball<3


//Lollo
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback