Sverigesöndag?

Enda sen jag kom hit har jag haft väldigt mycket kontakt med Sverige. Snapchat, kik, sms, mail, skype osv. har gjort att jag spenderat lite väl mycket tid med att tänka på Sverigeärligt talat tror jag det har lett till extra mycket hemlängtan. Därför tänker jag testa en ny metod att tackla det här . nämligen genim att ha så kallade "Sverige-söndagar".
 
Under veckan kommer jag försöka ignorera er så mycket som möjligt, och varje söndag kommer jag sedan svara på mail, mess, snapchats och dylik jag missat samt försöka skypa lite.Jag vill försöka minimera svenskt inflytande och fokusera på mitt liv här. 

Självklart finns vissa undantag. Ifall jag behöver hjälp med något praktiskt eller något extremt spännande händer måste man ju helt enkelt ta kontakt. Jag kommer fortfarande använda twitter och instagram och sånt för kan inte leva utan det, och bloggen konmer leva viidare. Om du inte känner mig personligen kommer du alltså inte påverkas. Jag vill bara säga det så att alla ni där hemma vet att svarar jag inte på t.ex. sms kan det bero på att jag saknar er för mycket.
 
Ja det var väl typ det jag ville säga. Och som sagt, ifall det händer något viktigt måste man ju helt enkelt ta kontakt (och ja My & Miranda böcker räknas som viktigt)  så tro inte att jag blir sur eller så. Vill bara dra ner på det lite.
 
Kram.



//Lollo


Kommentarer
My

Haha sötaste du! Kommer sakna dig mer än någonsin och längta till söndagarna! Men lita på mig, vi kommer höra av oss om alla spännande nyheter och boktips i alla fall ;)
Du är den bästaste vän man kan få! Många varma kramar från kalla Sverige!! // My <3

2013-11-01 @ 17:17:35
Pappa

Tycker jag du gör rätt i

2013-11-02 @ 07:21:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback