Svar på kommentarer

 Mamma:
Bricktown verkar jättemysigt, är det en stadsdel eller mer som en nöjespark?
Det är som en stadsdel brevid baseball-arenan som har lite affärer, massa restauranger och en stor biosalong. Genom hela området finns även en flod som många turister åker guidade båtturer på<3

Mormor:
Hej Gullet! Jag är lite nyfiken på varifrån Maria kommer i Finland? Är hon Finlandssvensk så ni talar svenska .Jag älskar att läsa din blogg.Kram
Hej mormor! Är inte helt hundra på varifrån Maria kommer men tror det är någonstans i närheten av Vasa (typ mittemor Umeå). Hon pratar både finska och svenska så blir att vi snackar svenska ibland men det beror helt på situationen haha. Vi blandar lite helt enkelt. Love you<3

Sanna:
Hej Lovisa! :) Hur har du det? Jag saknar dig och är sjukt avundsjuk på allt du gör!! Har du instagram? ;) Ha det bra, familjen hälsar! :) <3
Hej Sanna! Jag har det jättebra även om det är tufft med helängtan ibland. Saknar er där hemma! Och ja, min instagram finns länkad i sidomenyn, tror jag heter Lovinda eller nåt sånt. Hälsa tillbaka, kram!♥


 
//Lollo
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback