5 saker

  • Min värdmamma har träffat Taylor Lautner!

  • Jag har sjuka cravings efter svensk mat - även sånt jag i vanliga fall inte ens äter när jag är hemma.

  • Anledningen till att min värdfamilj valde mig var delvis att jag gillade att vara ute i naturen, men kanske mest för att jag hade smileys och hjärtan i mitt personliga brev. (Tips haha?)

  • Min engelska blir bättre och bättre i och med att jag vänjer mig vid språket. Råkar visserligen fortfarande säga svenska ord då och då, men för några dagar sen kom jag på ig själv med att tänka på engelska!

  • Folk blandar ihop Sverige och Schweiz HELA TIDEN. Har även fått massa knäppa frågor som om vi pratar svenska i Sverige haha.
 
Bild tagen fyra dagar innan jag åkte - känns som en evighet sen.
 

//Lollo


Kommentarer
Anonym

När det gäller mat. vilka fem saker saknar du mest?

2013-09-08 @ 07:36:38
Alice

Hej! Först vill jag bara säga att jag tycker att din blogg är jättebra och det är så kul att följa dig:) Vad duktig du är på att fota, bilderna är jättefina allihopa! Dock måste jag säga att jag verkligen tycker att du borde ta med vinterbilden! Hoppas du får ett fortsatt bra år:)

Svar: Tack så jättemycket för komplimangerna! :)
Lovisa

2013-09-08 @ 10:45:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback