Same

Så efter att förra inlägget publicerades beslutade jag mig för att strunta i läxorna (de är till för folk vars betyg faktiskt räknas!) och drog istället tillbaka till skolans gympasal där jag mötte upp Victoria, Maria och lite annat härligt folk för att se på volleyboll. Tjejernas Varsity spelade mot någon annan skola och kan erkänna att matchen inte var jätteintressant (vi förlorade hmpt..) men var ändå kul att lära känna lite fler människor!
 
Efter matchen hängde vi kvar ett tag på skolans parkering och väntade på deras kompis som faktiskt var med och spelade, och sen drog vi vidare till ett hamburgare-ställe för att äta innan jag åkte hem igen. Allt som allt var det en riktigt lyckad kväll! (Förutom alla extra papper jag var tvungen att fylla i nyss för att få vara med och sporta som utbtesstudent...).
 
Här kommer lite bilder!

Matchen i full gång...

Kommer så stava fel till alla namn (är inte ens säker på alla lol) men tror Karla, Rodrigez (spansk utbytis), Michael, Maria (finsk utbytis), jag och Victoria!
 
Efter matchen ville jag ta kort på golvet och de tyckte det var nödvändigt att posera haha...

Och btw, ja - rubriken är en intern grej mest till för mitt egen minne.


//Lollo
 


Kommentarer
Anonym

Vad kostar det att göra "resan" som du gör nu? Asså, är det mer än 100 000? :)
Kram

2013-09-13 @ 20:50:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback