3 vs. 3

- Imorgon är det exakt 6 veckor tills jag åker hem och insåg idag hur konstigt det kommer bli att lämna Oklahoma och allt jag nu anser vara mitt "hem".

+ Fick brev från mormor och morfar idag vilket var jättekul! Saknar er så himla mycket och längtar efter er!<3


- Mailade med min rektor hemma på Holaveden idag och fick reda på att jag kommer ligga en hel termin efter i emin när jag kommer hem då kursplanen sett annorlunda ut detta året. Måste alltså läsa upp detta under sommaren -.-

+ Kände att det var dags att laga något till värdfamiljen igen och bestämde mig idag för att baka kladdkaka. Blev ganska lyckat och verkade uppskattat!


- Var svinkallt på fotbollsträningen idag och då jag inte riktigt hade rätt kläder för det (Oklahoma weather changes fast) så frös jag halvt ihjäl.

+ Såg på fredagens avsnitt av Welcome to Sweden idag och älskar det så så så mycket haha.


//Lollo


Kommentarer
My

Älskade Lovisa!!!
ÄR DET BARA 6 VECKOR KVAR!?!?! Kan inte fatta att tiden har gått så fort och att du snart är hemma! Har saknat dig så mycket, hoppas att din resterande tid blir superduperbra <3 Vi ses snart!!!!! <3

Svar: Saknar dig med!! Vi ses snart♥
Lovisa

2014-04-15 @ 11:05:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback