Friday night soccer game

I fredags hade jag min näst sista forbollsmatch vilket känns både skönt och tråkigt. Är ju inte så bra på fotboll så egentligen ska det bli skönt och slippa den stressen men gillar laget så kommer sakna dem sen. Tyvärr förlorade vi denna med (två i rad nu) men jag fick massa komplimanger från min coach för att jag blivit bättre så det var gött. 
 
Eftersom matchen var i Southmoore som ligger en bit från där jag bor så tog vi en skolbuss dit, och när vi var klara med våran match var vi tvungen att vänta på JV boys och Varsity girls innan vi kunde åka tillbaka. Hade alltså tre timmar att döda mellan där vilket spenderades med läxor, mat, fotboll (vi körde 4 v. 1, 7 v. 2 osv.) och bildtagningen! Nedan är några av bilderna vi tog.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
//Lollo
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback