Hump Day!

Hej på er!
 
Idag är det Onsdag och som vanligt betydde det late start Wednesday och kortare lektioner. Vi hade även en extra lång Panther time då alla freshman-sophemores fick rösta till vilka som ska vara class officers nästa år. Vi Seniors kommer ju dock inte vara här då så istället så var vi och tog en graduation gruppbild! Var vamrt och svettigt men ändå kul att se alla i sina gowns. Kan inte fatta att det är så nära nu!
 
I soccer så hade vi en recovery day vilket innebar lite strectchövningar och sånt vilket var ganska skönt. Vi blev även bjudna på kakor då det var Stephanines födelsedag! Tacka man ju inte nej till haha. Efter skolan har jag sen chillat, sett på TV, varit på promenad med Stweart, och städat. Nu sitter jag och väntar på att vmamma ska komma hem med lite mat...
 
Bilder från idag:
 
Kaozz i gympasalen
 
 Maria Jordan Anna och jag
 
 Let me take a selfie
 
 Försöker organisera oss för gruppbilden. Jag är ju som sagt en gold robe vilket betydde att jag fick stå nästan längst fram...
 
Bestie♥
 
wcw haha
 
 Stewart!
 
Btw så suger ni på att kommentera! Blir ju mycket roligare att blogga om man får lite respons så bättring tack! Kram♥
 
//Lollo


Kommentarer
Sofie H

Hej!! Ska åka som utbytesstudent nästa år och det är verkligen Super kul att följa ditt utbytesår! En lite konstig fråga, varför har ni olika färger på era gowns?
Kram

2014-04-03 @ 09:57:52
URL: http://sofiehedlund.blogg.se
Jennie

Älskar att läsa din blogg, vill så himla gärna åka själv så jag är helt besatt av utbytesbloggar och jag har följt din från början! :)

2014-04-03 @ 11:48:27
URL: http://eedstroms.blogg.se
Sofia

Skulle du vilja göra jämförelser mellan USA och Sverige. Vet att du gjort de förut men alltid roligt med lite mer

2014-04-03 @ 19:03:45
Hanna

Ska åka iväg till USA nästa år, så taggar lite genom din blogg. Läser den varje dag, jättebra verkligen! :D

2014-04-03 @ 19:46:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback