Lite blandat

Hej hej! Igår hade jag min prom och ska alldelles strax skriva ett inlägg om det, men här kommer först lite blandat från min torsdag och fredag samt lördag morgon:)
 
Såg detta i historiaboken i torsdags och blev löjligt glad - allt med Sverige gör en så himla lycklig här borta haha.
 
På torsdagskvällen drog jag, Oceane, Katie och vmamma till ett köpcenter för att hitta en balklänning till Oceane, och passade även på att köpa smycken och äta fro-yo. Älskar det så mycket är nästan tragiskt...
 
Fredagskvällen bestod av lite fix till prom, middag på Cafe 7 och en tur till mataffären. Tog en bild för att visa hur de målar på dörrarna haha, är så kul för de ändrar till alla högtidet och liknande.
 
Världens bästa vmamma överaskade mig med min favvofrukost igår morse: smoothie och blåbärsmuffin från Panera♥ Hon känner mig så väl....
 
Mys med min älskling♥ (som totalt tog över min säng inatt btw, vem tror han att han är va?)
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback