My last assembly

I fredags hade vi vår sista pep assembly för i år vilket ju också var min sista. Känns jättetråkigt för även om de ibland kan vara lite tråkiga så älskar jag verkligen skolandan som finns här. 

Anledningen till att vi hade en essembly denna gången var för att hylla alla vårsporter så alla som är i varsity fotboll, simmning, baseball och track blev uppropade som ni ser på bilden nedan.

Det var även en till homecoming. Min skola har nämligen så att det är en homecoming för football, en för basket/wrestling och en för alla vårsporter. Nedan ser ni när Cassie, som är med i mitt fotbollslag, blev uppropat som en av de nominerade. Tyvärr vann hon dock inte.

Självklart så ska SUN-folket alltid skoja lite så de lurade en freshman om att ifall han kunde sätta en skott från mitten av planen med ögonbindel på så skulle han få $2000. Han missa såklart men eftersom han inte såg något lurade de honom om att han träffa och alla skrek och hoppade på honom haha.


Cheer och Pom uppträdde ihop! Jättekul att se varje gång:)


Sist så avslöjade de hur mycket pengar vi tjänade ihop under Heisman Week, vilket var hela $47000!!! Över 10000 mer än förra året!


Hände ju även andra grejer men har inte bilder på det. Bland annat så sjunger alla seniors en sång varje gång "we'll never say goobye" + att bi alltid avslutat med skolans hejaramsa. We are the panthers!

//Lollo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback