My last camp-out

Hej hej!

Idag är det måndag igen vilket betyder back to school... Sitter just nu i Environmental science och oroar mig för hur soccer kommer bli i eftermiddag. Är nämligen så att det snöade i förmiddags , trots att det var typ 30 grader varmt igår lol. Only in Oklahoma...

I helgen var jag på mitt sista camp out med flickscoterna här borta. Lite sorgligt, kommer sakna camp Ekowah. Temat denna gången var hungerspelen och även om vi hade otur med oss i princip hela helgen så var det kul. Skönt att komma ut i naturen efter så lång tid inne i en stad - värmde mitt orienterarhjärta! 

Tog typ inga bilder så här är de få jag har:

Vår lägerplats


Tycker det är så himla häftigt hur de har system för allt haha


Morgontrötta

Utsikten när vi sov

//Lollo





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback