My Weekend

Denna helgen har varit lite lugnare än många andra helger här borta, men har ändå hunnit med en hel del.
 
På lördagen så var jag och Kate ensamma hemma stora delar av förmiddagen då min vpappa jobbade och min vmamma är i Kalifornien tills på onsdag (John var hemma men han var på sitt rum hela tiden så räknas inte). Efter frukosten som bestod av chocolate chip pancakes så bestämde vi oss därför för att ta en promenad i det fina vädret (30 grader!) och drog till Crest där vi handlade mat till lunchen. Sen gick vi hem igen och fixade i ordning en riktig svesnk måltid deluxe haha. Frrozen meatballs blev det och vi hade både mos/lingonsylt och makaroner/ketchup med det. Riktigt gott!
 
 
På eftermiddagen kom Rachel över som ni ju såg i videon och vi firade hennes födelsedag. Åt kinamat, pratade och hade en riktigt myskväll helt enkelt! Av mig fick hon en blå fotoram med ett urval av alla våra tusen selfies + en gul träuggla då hpn är besatt av dem. Tillsammans blev det alltså Sveriges flagga, hur smart??
 
 
Vaknade trött i morse eftersom vi stannade uppe sent + hölls vakna av värsta stormen med blixtrar och åska, men som tur var var vädret fint igen. Tillsammans med min vpappa + kate åkte vi därför till Lake Hefner för en lång promenad. Härligt men väldigt väldigt blåsigt vid vattnet.
 
 
 
 
bilden visar inte så bra men blev värsta sandstormen på väg tillbaka till bilen
 
När vi släppt av Rachel hemma hos henne och ätit lunch på Jasons Deli så hängde jag hemma ett tag och började, sorgligt nog, provpacka lite. Åker hem om exakt en månad (!) och håller nu på att skicka hem lite grejer som inte kommer få plats i väskan. Så himla konstig känsla för jag är himla taggad samtidigt som min hjärna bara skriker nej nej nej. 
 
 
Kvällen avslutades med en picknick ute i Bethany med vpappa och Kate. Frukt, mackor och nutella stog på menyn och var himla härligt. Älskar vädret här just nu!
 
 
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback