Senaste dagarna i bilder

Hej på er! 
 
Idag är det torsdag igen och tiden går så himla fort. Hade EOI testing i engelska idag vilket typ är som ett nationella. Man fick en testing-tid och sen samlades alla i det lilla gymmet där de ställt upp massa datorer där vi gjorde själva testet. Hade först tänkt svara bara A på allt då det inte räknas för mig (fattar fortfarande inte varför jag måste göra det) men fick så dåligt samvete så gjorde iaf. ett halvhjärtat försök.
 
Idag hade vi också en match i soccer vilket var väldigt kallt. Till skillnad från förra gången fick jag spela en del vilket var kul men spelar inte så stor roll för vi hade förlorat i vilket fall. Edmond North som vi mötte är asbra så var ganska kört. Var lite kul dock för såg Hanna från Sverige då hon går där och är manager för fotbollen haha.
 
Imorgon så drar jag till San Antonio med värdfamiljen och de andra utbytesstudenterna, så vi hörs väl igen när jag kommer tillbaka om jag inte orkar skriva ett tidsinställt inlägg.
 
Jag gillar att plåga hunden haha
 
 I måndags åt vi min favortiträtt nummer ett här borta - Shepards Pie!
 
 Våra träningströjor!
 
 Jag,, Kate och Annie i väntan på skjuts hem
 
 Var på rockclimbing i tisdags med scouterna!
 
 da crew lol
 
 gillar utsikten därifrån, speciellt om man klättrar på utsidan av byggnaden
 
 selfies med rachel kommer aldrig bli tråkigt haha
 
 igår var jag på quail springs mall för lite shopping men det enda jag köpte var det här...
 
 måste bara visa detta, såg det på crest....
 
 stewart lekte kurragömma igår haha
 
 Lexi da birthday girl today♥ Hade EOIs så missa min lunch och träffade henna på morgonen för att fira lite haha 
 
 slapp ha historia för två baseball killar signade med college idag och min lärare är deras coach. (han som står och håller i papper)
 
 avslutar med en bild på min bae. roligaste saken ever hände med honom idag btw! Vi har alltid haft problem med att han springer ut så fort ytterdörren öppnas och sen inte kommer tillbaka, och idag när vi glömde släppa in honom grävde han sig under staketet och kom ut! Grejen var dock att han inte sprang iväg utan istället börja knacka på ytterdörren hahahah. dog typ när jag insåg att han var där.
 
 
//Lollo
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback