Tack för kommentarerna!

Efter min lilla pik in förra inlägget så har jag fått ett par kommentarer och vill bara säga tack! Till alla ni som kommenterat och frågat nu eller innan, ni ska veta att det betyder massa för mig. Känns så himla kul att veta att det faktiskt är riktigt männiksor som läser och uppskattar det man skriver, så man inte bara pratar med en tom vägg liksom. Oavsett om ni känner mig, varit på utbytesår, ska på utbytesåår eller bara läser för att det är kul - Ni är guld värda!
 
Fick två frågot också så här kommer dem:

Sofie:
Hej!! Ska åka som utbytesstudent nästa år och det är verkligen Super kul att följa ditt utbytesår! En lite konstig fråga, varför har ni olika färger på era gowns? Kram

Ingen konstig fråga alls, undrade själv det ett bra tag. Det är så att på mn skola har de flesta eleverna röda gowns, det är liksom standarden. Sen är det även en del (t.ex. jag) som har guldiga + en röd hood, och det innebär att man har över ett 4.0 GPA - alltså bra betyg om man nu ska säga det på svenska (jag har straight A's). Det finns även några få som har vita med ett rödguldigt band och det är de som är valedicotrians, alltså de absolut smartaste (tror det är 5 st eller nåt). Så så funkar det på min skola!  Sen finns det ju vissa skolor som har olika för killar och tjejer etc. men så funkar alltså inte min iaf.
 
Sofia:
Skulle du vilja göra jämförelser mellan USA och Sverige. Vet att du gjort de förut men alltid roligt med lite mer.
 
Absolut, ska göra det nu direkt!
 
 med vmamma när jag provade cam and gown för första gången!
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback