"Diploma"

Hej på er!

Idag börjar mina Amerikanska vänner skolan igen borta i Oklahoma. Känns ganska bra att iallafall ha två dagar extra lov då hehe, även om det såklart är lite jobbigt med. Lärde mig kanske inte jättemycket men träffa massa underbara människor på den skolan som jag saknar.

Lite gladare blev jag däremot när jag faktiskt fick post från min counsler på North idag! De hade inte upphämtning av de riktga diplomas förrän under sommaren så fick aldrig mitt "honorary diploma" (de har ett speciellt för utbytesstudenter", men nu så! Visst är det fint?


Hoppas ni har det bra och lycka till till alla er som återigen börjar skolan denna vecka. Själv börjar jag som sagt tvåan på natur, i en ny klass, så lär behöva det själv dubbellt upp. Kram!

//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback