Skola och diplom

Hej på er!

Till er som fortfarande läser min blogg trots att jag inte är utomlands längre vill ja säga tack så mycket, himla söta. Helt sjukt att det är ett år sen mitt äventyr verkligen började. Får typ en chock varje gång jag går in på timehop och ser  hur annorlunda mitt liv var.

I torsdags började jag skolan här hemma i Sverige igen och måste säga att det känns väldigt bra. Älskar Holaveden och trivs så himla bra där. Den nya klassen verkar också jättebra, även om vi bara gått två dagar utan direkta lektioner. Känns som det kommer bli mycket bättre än jag trodde innan.

Sen så suger det ju lite att se min gamla klass som jag verkligen älskade och veta att de kommer ha lektioner och ta studenten utan mig, men än så länge kan man ju umgås utanför skolan. Igår hade jag tjejmys med mina finaste och ikväll ska vi ut allihop så tror jag överlever ändå.

Nästa vecka drar skolan sen igång på allvar och då är det bara att kötta - två år kvar till studenten! På tal om det så fick jag ett diplom från Explorius igår för att ha gått igenom deras High School Program. Kände mig lite stolt haha.


//Lollo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback