GOD JUL

Förra året vid den här tiden var jag i Oklahoma, och kände mig allmänt ledsen. Kommer ihåg hur jäkla jobbigt det var när jag skypat klart med Sverige och satt där som en helt vanlig dag. 

Minns hur Sheri tog med mig till en bokhandel för att pigga upp mig, och hur jag och Kate gick på en jättelång promenad med Stewart och pratade. Då sa jag att "nästa jul ska bli jättebra, då ska jag gå all in". Längtade hem så mycket och saknade alla svenska traditioner.

Nu sitter jag här, ett år senare, och bara njuter. Jag har verkligen gått all in, och jag älskar min svenska jul. Det känns så jäkla bra! Samtidigt saknar jag nu de dagarna i USA, och deras sätt att fira. Antar att jag aldrig kommer bli riktigt nöjd haha.

Oavsett var ni är eller hur ni firar, viöl jag i alla fall önska er en riktigt god jul. i hope it's a good one.

Tidiga julklappar - Snapple<3

Myyyys


Det blev en vit jul ändå


Amerikanska traditioner

//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback