Senaste dagarna

Hej på er! Har gått ett par dagar sen jag skrev ett riktigt inlägg så tänkte ta och uppdatera er lite om vad som hänt senaste tiden!
 
I fredags så följde ju Anna och Maria med mig hem efter skolan, som ni nog såg i videobloggen haha. Vi åt  mellanmål (gud känns som vi går på dagis men ni fattar vad jag menar) och hängde här ett tag innan det blev dags för middag. Tillsammans med mina värdföräldrar och Katie åkte vi då till en restaurangkedja som kallas Chilis. Har bara varit där två gånger innan och båda var precis i början av mitt år. Blev lite sentimentalt! Gott var det i alla fall och kul att hänga med dem, var ju ett tag sen.
 
 Min engelska-lärare gillar tydligen svensk historia haha

 Solnedgångarna här är sååå fina♥

 En av våra många selfies lol...
 
På lördagen började jag dagen med en sovmorgon följt av en pedikyr. Fick presentkort på det av min värdbror så jag, vsyster och vmamma åkte till en salong där vi fick sitta i massagestolar med fotbad och hela köret. Jättenajs! När vi kom hem igen åt vi lunch och kollade på mello (okej det andra gällde kanske bara mig) och sen drog jag och Kate iväg mot Bricktown för bio. Vi såg på Vampire Academy och även om den inte på långa vägar var lika bra som boken tyckte jag ändå den var helt okej. Efter det blev vi upphämtade av mina värdföräldrar och så avslutade vi kvällen med middag på the Cheesecake Factory. Så. Gott.
 
 Fick denna av min värdfamilj i lördags haha! Lite internskämt men ja, tydligen påminner det om mig x)
 
Våra fina fötter haha
 
 I väntan på bord..
 
Söndagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Efter att ha spenderat förmiddagen på skype med familjen fick jag nämligen ett sms från Oceane  om jag ville gå på en Thunder-match och det kunde jag ju inte säga nej till. På 20 minuter lyckades jag dusch och göra mig i ordning och sen var det dags to thunder up! Tyvärr förlorade vi matchen men var väldigt jämt och kul att gå med en kompis. När jag kom hem igen blev det läsning och sedan firade vi min värdpappas födelsedag med släkten (bara en aning sent lol).
 
 Let's go thunder!
 
Very excited lol

 The Thunder girls dansade
 
Igår, måndag, var det dags för skola igen och efter det följde Oceane med mig hem. Vi hängde ett tag och efter att ha hämtat upp Maria och Anna åkte vi sedan och kollade ett tag på skolans sista basketmatch. Det var seniornight så de ropade upp och tackade alla spelarna som grauduate i år och de hade även en silet auction då man kunde bjuda på allt från autografer, botox, stipendium, gratis sonic-drickor och kläder. Själva matchen var väl inget jämfört med Thunder men var ändå kul att få gå på en till high school match.
 
 Seniors + föräldrar uppradade

 From the zoo perspective...
 
 Vi blev trötta av att stå upp på slutet så satte oss ner vid sidan istället haha
 
Idag har varit ganska normalt. Det intressantaste jag kan säga är att vi var ute och gjorde ett expriment på sciece, att Rachel målade mina naglar på lektionen, att det var extremt kallt ute och att jag läst ut den sista Vampire Academy-boken. Nu ska jag fortsätta kolla på PLL:)
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback