SNOWDAY

Hej på er!
 
Idag har vi ca 2cm snö här borta i OKC vilket betyder en efterlängtad snowday. Har gått och väntat på det hela veckan då de flesta andra skolor varit stängda i flera dagar, men det var först idag Putnam City schools bestämde sig för att ställa in och kan vl inte säga att jag blev jätteledsen. Så himla skönt att vakna klockan 6 och få höra att man kan gå och lägga sig igen! Har fortfarande inte gått upp riktigt haha.
 
Förutom det faktum att jag hade skola var tisdagen och onsdagen ganska bra ändå. Hade i princip inga läxor och gjorde inte massa på lektionerna så var rätt så chill. Snacka med vänner eller hängde på twitter hela dagarna haha.
 
Vad jag ska göra nu har jag ingen aning om, blir nog en ganska lugn dag då vägarna uppenbarligen inte är så bra. I helgen har jag ändå vissa saker planerade så förhoppningsvis blir det mer intressant. 
 
Lite bilder från denna veckan då:

Min påse på Teen Leadership där man typ ska lägga små uppmuntrande brev haha.

Asså borden i min science class är så gamla och klottriga och ska bytas ut nästa år så jag och Rachel brukar spendera lektionerna med att skriva massa olika grejer. Som våra namn typ haha.
 
 Vi gillar ockå att  bilder lol
 
 Igår behövde vi som tur var inte springa i snön på soccer så istället hängde vi i coach Kureys rum.
 

//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback