Helgen

Hej på er!
 
Tänkte berätta lite om min helg som varit ganska bra. I lördags hade jag fotbollsmatch så efter lite slöande hemma fick jag ge mig iväg mot SoccerCity efter lunch. Var som vanligt extremt nervös eftersom jag rent ut sgt suger på fotboll men gick väl helt okej. Var dock extremt trött för var bara typ 6 personer från mitt lag som dök upp vilket innebar att jag fick spela nästan hela tiden...
 
På kvällen kom sedan min värdfarmor, värdfarfar, värdmoster och värdkusiner över för att fira jul igen - 4 för min del. Kusinerna hade varit med sin pappa i North Carolina innan så vi fick helt enkelt ta det hela igen, fast utan julmat som tur var. Återigen fick jag massa fina presenter (filt, två halsband, kalender, dagbok & bärbar mobilladdare) och hade faktiskt jättekul!
 
Idag skypade jag med Miranda hela morgonen och vid lunchtid åkte jag med min värdfamilj till Cracker Barrel som är en restaurang med traditionell Amerikansk mat. De har även en butik med massa olika grejer som man kan titta i medan man väntar och olika spel överall. Var ganska kul! Efter vi ätit åke vi sedan och tittade runt lite i affärer (cowboyaffär och Mathews brothers - en möbelaffär som vi kom fram till inte var lika cool som IKEA).
 
Vi åkte även och såg en film på en IMAX-theather. Är som en extra stor bio med en skärm som går över hela väggen/taket vilket var väldigt coolt men fövirrande - man visste typ inte vart man skulle titta haha. När vi var klara där åkte vi hem och gjorde hemgjord pizza (inte lika god som din pappa, deköpte färdigjord deg) och nu sitter jag här. Ganska bra helg som sagt. Bilder:
 
I fredags kollade vi på lite fler ljus - det var kallt lol.
 
Paketutdelaren Jacob
 
John öppnar paket
 
"farfar"
 
min värdpappa haha. kan väl vara så att jag råkade sätta kepsen på hans huvud.
 
med min bästaste värdpappa
 
kollar på när john spelare league... och gustaf, här håller jag med dig. Trist!
 
Cracker Barrel
 
 
Cowboy boots :O
 
//Lollo
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback