Late Start Wednesday

Hej på er! Kom precis hem från Applebee's där vi åt kvällsmat idag och tänkte det var dags för ett nytt inlägg!
 
Idag var det onsdag vilket beyder att vi börjar senare och har kortare lektioner än vanligt. Ganska chill med tanke på att vi inte hade skola i måndags haha. Annars har det väl inte hänt så mycket intressant sen jag bloggade sist, allt är liksom vardag. Skola, läxor, fotboll, sova..
 
Idag såg vi på film (Avatar) på Environmental Science vilkety typ är det enda värt att nömna angående skolan. Det och att vi fick godis på Teen Leadership, mycket viktigt haha. Kan väl också passa på att nämna att mina shin splints forfarande gör ont och att det suger...
 
Men ja, har inte så mycket att säga med det här inlägget ville bara uppdatera lite. Funderar på att göra ett till inlägg om skolan som jag gjort innan och prata lite om vad vi gör i varje class, skulle ni vilja det?
 
Nu ska jag återvända till mina läxor, puss.
 
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback