Hemma

Okej sista dagen vi var i USA så började vi med att åka ner till centrum av Madison, som ju var staden vi bodde i den natten. Var inte jättestort men riktigt gulligt så vi gick och kollade en liten stund i affärer och så. Vi åkte även förbi ett par fraternities och sororities, som ju är som grupper man kan gå med i på college, med grekiska bokstäver på väggen osv (finns i typ tusen filmer). Det är nämligen en univeritetstad med många studenter. Coolt!
 
Efter det började vi en hyfsat lång resa mot Chicago och flygplatsen. Tog lite matstopp samt ännu en sväng förbi en outlet (we ♥ shopping lol), men annars åkte vi bil fram till kvällen då vi ju kom fram till O'Hare. Planet gick ganska sent på kvällen så vi åt kvällsmat där vilket innebar att jag fick äta Italenskt på Romanos en sista gång vilket såklart var jättegott.
 
Planet tog typ 7 timmar tror jag och efter att ha kollat på Divergent sov jag typ resten av vägen. Värt att nämna är att det var en svensk flygvärdinna med på planet, vad är oddsen liksom haha? I alla fall så kom vi fram till London mitt på dagen lokal tid, och efter lite frozen yogurt och mer sömn gick äntligen planet hem till Sverige. Var typ "samma" plan som jag åkt hem med för 1,5 månader sen (från Heathrow till Landvetter, kom fram 19.00 Fredag kväll) och kändes helt absurt. Kan inte fatta att jag inte åker tillbaka dit på ett tag nu!
 
Allt som allt gick hemresan bra även om vi såklart har varit lite jetlaggade den här veckan (mycket värre än förra gången för mig). Skriver lite mer om vad jag haft för mig sen dess i ett annat inlägg, men här kommer lite bilder från sista dagen!
 
 
 
 
 
Madison
 
Sista bilden vi tog med kameran i USA. Har nån senare från Romanos men orkar inte ladda upp det hehe...
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback