Jobb, kompisar och kataloger.

Hej på er!
 
Sitter på jobbet och har frukostpaus just nu så tänkte jag skulle ta och slänga in ett inlägg om de senaste dagarna! Vi kom ju hem från USA i fredags kväll så har ju varit hemma i nästan en vecka nu (helt sjukt, vill tillbaka). 
 
I alla fall så spenderade jag mest helgen med att sova och umgås med folk; middag hos Höglinds på lördagkvällen, häng med vänner på söndagen och sen middag hos farmor och farfar på söndagkvällen.
Packade även upp lite även om väskan inte blev helt klar föränn igår hehe. Men är jobbigt för ska göra om mitt rum (behöver en större garderob.....) så har massa grejer jag inte vet var jag ska göra av än.
 
Den här veckan har jag jobbat och pluggat kemi. Inte det roligaste kanske men känns ändå jag att jag gör något produktivt för en gångs skull vilket är skönt. Har även varit ute och sprungit igen för första gången på en månad (tredje på tre månader hehe) och fy fan måste göra något åt det här alltså. - var helt död efter 5 km bara. 
 
Vad mer har jag gjort? I tisdags kväll åkte jag och badade med My, Tage, Anna och Nico. My hade tagit sitt körkort samma dag (grattis igen haha!) så vi åkte ganska lång bort och hade med oss fika. Svinkallt men underbart kul, så jag saknat dem!
 
Nu ska jag fortsätta jobba, ha det bra!
 
Åh glömde nästan! Den nya Explorius-katalogen har ju kommit, och om ni bläddrar till sidan 34 så for ni se en bild på mig haha!b Är ju nämligen referenselev för dem :)
 

//Lollo
 
 
 


Kommentarer
Erik

Hej Lovisa! Jag åker till USA i höst och din blogg har varit kanon att följa! Funderar på egen blogg men hur gjorde du för att få din blogg så bra?

2014-07-17 @ 21:23:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback