Route 66

Hej på er!

I måndags började vi med att åka in en sväng i Kansas på Route 66. Mamma och pappa är ju helt galna i det här med gamla vägar, plus att  de fick en extra stat på sin lista. Var faktiskt ganska häftigt med alla gamla grejer, även om det kanske blev lite enformigt till slut.

På eftermiddagen kom vi fram till dagens mål: St. Louis, Missouri. Efter att ha checkat in på hotellet drog vi sedan iväg för lite shopping. Eftersom det är billigare här, och framför allt på alla outlets, besökte vi två stycken. Hann inte alls med så mycket som ja hade velat men blev ändå två tröjor, ett par byxor och två par skor för mig. (Sen blev det ju mer dagen efter sen hehe..)
 
 
 
 
 
 Denna bron var i trafik t o m 1960. Nu går den bredvid gamlagamla vägen bredvid gamla vägen en bit från nya motorvägen....
 
 
Devil's Elbow, en annan gammal avstickare
 
 
 
 
Vill också säga att om ni kommenterat en fråga någon gång under min resa här nu så kan ni vara lugna, jag ska svara så fort jag kommit hem! Anledningen till att jag inte publicerat dem är för att jag inte ska glömma bort det.
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback