Explorius

Petronella:
Hej! Jag bara undrar varför du åkte med Explorius? Vad fick dig att välja det? Och har det varit bra? För jag håller på att vela fram och tillbaka med olika organisationer nu. Kram
 
Har redan skrivit en del om detta så om du vill veta mer kan du kolla tillbaka i arkivet under kategorin "Q&A", men jag valde Explorius därför att de är en lite mindre organsisation och jag kände att det var mer personligt plus att man fick åka på soft landing och year end camp.  Personligen tycker jag de varit bra och skulle rekommendera dem, men tror du kommer få ett bra år oavsett vilken organsisation du väljer. Ingen av dem är ju perfekt så går ju inte att säga att en är bäst, tror de är ganska lika egentligen. Välj den som känns bäst för dig helt enkelt!
 
Throwback till Soft Landing Camp i New York förra året! Var på samma plats idag med, och kan inte fatta hur mycket som förändrats sen sist...
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback